Yerba Mate Forum » Yerba Mate dla początkujących » Jak dbać o tykwę by służyła długo ? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Pages (7): [1] 2 3 next » ... last » Post New ThreadPost Reply
Jak dbać o tykwę by służyła długo ?
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Michal
unregistered
Jak dbać o tykwę by służyła długo ? Reply to this PostPost Reply with QuoteEdit/Delete PostsReport Post to a Moderator       Go to the top of this page

Umieszczam kilka praktycznych wskazówek dotyczących pielęgnacji tykwy.

http://www.yerbamatestore.pl/Jak-dbac-o-...nfo-pol-67.html
16-09-2010 15:06
olciap6 olciap6 is a female
Newbie

Registration Date: 19-09-2010

Reply to this PostPost Reply with QuoteEdit/Delete PostsReport Post to a Moderator       Go to the top of this page

mam takie pytanie odnośnie jednego z punktów wymienionych w linku (jestem początkująca i wiem, że pytanie może wydać się dla niektórych durne Pleased ) :
3. NIGDY nie zostawiam tykwy z mokrymi fusami - pleśń gwarantowana.

a powiedzcie mi w takim razie, jeżeli mam nie zostawiać fusów w tykwie, to jak mam kolejny raz zalewać yerbe? po pierwszych zalaniach mam wyrzucać fusy? Bo niebardzo rozumiem Confused do tej pory (piję dopiero od kilku tygodni yerbę) piłam z ceramiki, teraz kupiłam tykwę, no i zawsze parzyłam sobie ją 5 do 7 razy, bez problemu było zostawianie fusów w szklance-nic się z nimi nie działo. Oczywiście nie zostawiałam ich tam na pół dnia, ale czasem pierwsze, drugie zalanie było np koło godz 10-ej, a następne dopiero koło 12-ej-jakby na to nie patrzeć mokre fusy zostawały w szklance-czy tak nie powinnam robić? czekam na radę, bo tykwa stoi na razie jeszcze nie używana-najpierw muszę trochę się dokształcić Smile

19-09-2010 15:13 olciap6 is offlineSend an Email to olciap6Search for Posts by olciap6Add olciap6 to your Buddy List
kladacy_na_mate kladacy_na_mate is a male
Lord

/images/avatars/avatar-1801.png